`

שעון נוכחות

שעון נוכחות סלולארי

כללי

שעון נוכחות סלולארי מבוסס מיקום, מאפשר לעובדי שטח לדווח על תחילה וסיום יום עבודה באמצעות אפליקציה ממכשיר הסמארטפון, ללא צורך בהגעה פיזית למשרד.

במסגרת השירות ניתן לקבל:

  • דו"חות נוכחות הכוללים את פרטי העובד
קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות ביומטרי נייד - T2

שעון הנוכחות T2 מתאים לעבודה בשטח ו/או במשרד. ומתאים במיוחד לחברות הסעות , ניקיון, עובדי קבלן, גננים, משרדים קטנים ועוד..לשעון הנוכחות הנייד T2, יש סוללה נטענת, ע"י כבל USB, ולמעשה ניתן להטעין אותו גם בעזרת מצת הרכב. השעון יכול להחזיק בפעילות ממושכת, ללא צורך בחשמל.

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות זיהוי תווי פנים FA1-H

כללי

שעון נוכחות בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר, לזיהוי עובד ע"י חיישנים מהירים לזיהוי פנים, עם אפשרות לשילוב RFID (פרוקסימיטי) ו/או PIN CODE (סיסמה).מיועד גם לסביבות לא מוארות.

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות s800

כללי

החתמת נוכחות ואיסוף נתוני נוכחות, ללא כל צורך בתשתית אינטרנט!במקום להוריד נתוני נוכחות מכל שעון לדיסק און קי.. ואח"כ להעבירם לתוכנת הנוכחות, שעון זה בא להקל על השימוש, והעברת הנתונים מתבצעת למקום אחד , בו יושבת התוכנה.שעון נוכחות המחובר ל"ענן", עם כרטיס סים (SIM Card) של חברת סלולאר.השעון שולח לענן, באופן יזום, תנועות נוכחות: כניסה ויציאה.

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

Oclock חבילת נוכחות לעסק קטן

כללי

מעסיק עד 30 עובדים?O'clock חבילת הנוכחות המשתלמת ביותראם המטרה של שעון נוכחות היא לחסוך לך כסף,אז גם העלות שלו חייבת להיות נמוכה במיוחד...שעון נוכחות טביעת אצבע ותוכנה מתקדמת לניהול שעות העובדים

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות ביומטרי 5000T-C

כללי

שעון נוכחות מתקדם ורגיש במיוחד, אשר שם דגש על הטמעת טביעת האצבע של העובד בדרך פשוטה, ידידותית ובעיקר - אפקטיבית במיוחד.
שעון הנוכחות מדגם
קרא עוד...

`

שעון נוכחות

אפליקציית נוכחות Otime

O'time  - אפליקציית דיווח הנוכחות הכי טובה בשטח...אפליקציית הנוכחות O'time, מבוססת המיקום, מאפשרת לעובדים לדווח נוכחות בתחילת ובסיום העבודה, מכל מקום, ישירות מהסמארטפון!

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות S550

שעון נוכחות מדגם S550 , הינו שעון נוכחות הנועד לרישום כניסה ויציאה באמצעות תגי זיהוי קירבה. דגם זה מבוסס על מערכת הפעלה

קרא עוד...

`

שעון נוכחות

שעון נוכחות עם כרטיס חכם

5000TC/MF


כללי

שעון נוכחות טביעת אצבע משולב כרטיס חכם.בלעדי לעוקץ מערכות - קריאת טביעת אצבע לזיהוי נוכחות, מבלי שמירתה בשעון הנוכחות. השמירה מתבצעת על כרטיס חכם. מתאים במיוחד למוסדות ציבור, מועצות מקומיות, עיריות וחברות גדולות, הרוצות להימנע מויכוחים עם ועדי עובדים בנושא דיווח נוכחות ביומטרי.
קרא עוד...

מלא/י פרטייך, ונציגנו יחזרו אליך:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים