`

תוכנת נוכחות>>

אדם פרו לניהול פרויקטים

כללי

אדם פרו מאפשרת ניהול שעות עבודה בהתאם לדרישותיך. אתה מחליט אם רמת המעקב היא לפי פרויקט או מחלקה, פריט, עץ מוצר כדוגמת פרויקט, תת-פרויקט ומספר רמות נוספות של פרויקטים. ניהול שעות במספר קטגוריות כגון ברמה מחלקתית וברמת שעות עבודה עבור מוצר וחלקיו.

קרא עוד...

`

תוכנת נוכחות>>

פורטל נוכחות

תוכנת אדם ברשת (Adam On Web) מאפשרת קבלת נתונים מכל אמצעי קלט, עריכתם והצגתם בכל מחשב ברחבי העולם.התוכנה משמשת גם כשעון נוכחות אינטרנטי, בו ניתן לבצע רישום שעות עבודה של עובד ולדווח נוכחות באמצעות האינטרנט.

קרא עוד...

`

תוכנת נוכחות>>

מערכת נוכחות - אדם 4

אדם 4 מערכת נוכחות ממוחשבת מבית עוקץ מערכות, בפיתוח ישראלי מאובטח, אוספת ומעבדת באופן אוטומטי את כל נתוני נוכחות העובדים, מכל שעוני הנוכחות, תוך התאמה מושלמת לצורכי המעביד.אדם 4 תוכנת ניהול הסכמי נוכחות המתקדמת מסוגה, עובדת בתאום עם מגוון שעוני נוכחות הקיימים בשוק, קופות רושמות, מסופונים, טלפונים סלולאריים, טלפונים קוויים ועוד. אדם 4 קולטת ומשלבת נתוני דיווח ממערכת ADAM On Web לניהול דיווחי שעות באמצעות מערכת אינטרנט/אינטראנט.

קרא עוד...

`

תוכנת נוכחות>>

מודול התראות במערכת נוכחות עובדים

 התראות למניעת טעויות:

כללי

חוק שעות עבודה ומנוחה מגן על העסקת עובדים ומגדיר יחסי עובד-מעסיק. מעסיק אינו יכול להעסיק עובד על פי ראות עיניו או ע"פ הסכם הכופה שעות עבודה ללא תנאים. 

סקר שערכה חברת עוקץ מערכות, העלה כי המצב במפעלים תעשייתיים ובמשרדים פרטיים מאוד עגום, חלק גדול מהעובדים מועסקים כמעט בתנאי עבדות: שעות עבודה "מטורפות", מה שנקרא "עד צאת הנשמה". אולם בחלק לא קטן מהמקרים מסתבר, שחוסר ידיעה, או תום לב של מעסיקים, העונים לעיתים למצוקת עובדים שדורשים שעות עבודה נוספות תמורת משכורת גבוהה יותר, בעוכריהם.

קרא עוד...

`

תוכנת נוכחות>>

Oclock חבילת נוכחות לעסק קטן

כללי

מעסיק עד 30 עובדים?O'clock חבילת הנוכחות המשתלמת ביותראם המטרה של שעון נוכחות היא לחסוך לך כסף,אז גם העלות שלו חייבת להיות נמוכה במיוחד...שעון נוכחות טביעת אצבע ותוכנה מתקדמת לניהול שעות העובדים

קרא עוד...

`

תוכנת נוכחות>>

אפליקציית נוכחות Otime

O'time  - אפליקציית דיווח הנוכחות הכי טובה בשטח...אפליקציית הנוכחות O'time, מבוססת המיקום, מאפשרת לעובדים לדווח נוכחות בתחילת ובסיום העבודה, מכל מקום, ישירות מהסמארטפון!

קרא עוד...

מלא/י פרטייך, ונציגנו יחזרו אליך:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים
אשמח לקבל הצעת מחיר
שם:
חברה:
טלפון:
דוא"ל: