לקוחות ממליצים

חברת הביטוח אליהו: פעולות רישום נוכחות מסונכרנות

עוקץ מערכות נבחרה להטמיע מערכות ניהול נוכחות ממוחשבות בסניפי אליהו חברה לביטוח בירושלים, חיפה ובתל-אביב. מערכות הנוכחות כוללות שעוני נוכחות מתקדמים וקוראי קירבה מדגם BioTime עבור מאות משתמשים

חברת עוקץ מערכות, המתמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיות לניהול וחישוב שכר ומערכות נוכחות חכמות, נבחרה להטמיע מערכות ניהול נוכחות ממוחשבות, הכוללות שעוני נוכחות ותוכנות נוכחות, בסניפי אליהו חברה לביטוח, בירושלים, חיפה ובתל-אביב.

מערכות הנוכחות שהוטמעו על ידי עוקץ מערכות בחברת אליהו, כוללות שעוני נוכחות מתקדמים, קוראי קרבה, מדגם BioTime, עבור מאות משתמשים. בנוסף, הטמיעה עוקץ מערכות, גם את תוכנת הנוכחות הממוחשבת מבית עוקץ מערכות - תוכנת אדם. תוכנה זו, אוספת ומעבדת באופן אוטומטי את כל נתוני נוכחות העובדים, תוך התאמה אופטימלית לצורכי המעביד. הנתונים, המוזנים במערכות הנוכחות החדשות בחברת אליהו, מתממשקים ישירות לרשת המחשב של החברה, מייד עם החתמת העובד.

אפרים אקרלינג, מנהל מערכות מידע באליהו, חברה לביטוח: "בחרנו לשדרג את מערך הנוכחות בחברה, כך שכל פעולות רישום הנוכחות יהיו ממחושבות ומסונכרנות. הדבר חשוב לנו במיוחד, לאור פריסת הסניפים הרחבה, שיש לנו ברחבי הארץ".

חיים מולכו, מנכ"ל משותף בעוקץ מערכות: "השילוב בין שעוני נוכחות מתקדמים ובין תוכנות נוכחות אמינות, מסייע בתפעול יעיל של העסק. ניהול נכון של שעות הנוכחות, מטיב גם עם העובדים ומבטיח את קבלת הזכויות המגיעות לעובדים, כמו קבלת תמורה עבור עבודה בשעות נוספות".

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים