לקוחות ממליצים

דווח נוכחות טלפוני ברשת הצהרונים של ויצו

חברת OK2GO הטמיעה בהצלחה מערכות נוכחות טלפוניות ברשת ויצו. הפעילות מתרחבת.

חברת OK2GO הטמיעה מערכות נוכחות טלפוניות ברשת ויצוWIZO ORG

חברת OK2GO מקבוצת עוקץ מערכות, נבחרה להטמיע מערכות ניהול נוכחות טלפוניות ממוחשבות ברשת הצהרונים של ויצו. מדובר ב- 50 צהרונים בכל רחבי הארץ הכוללים מאות עובדים. באמצעות מערכות הנוכחות יוכלו כל עובדי רשת ויצו, להזדהות ולקבל אישור על דיווח שעות העבודה, כאשר מנהלים בארגון יוכלו לראות את מקום הדיווח בזמן אמת.
שעון הנוכחות הטלפוני מבוסס על החתמה טלפונית עם פתרון מקומי שהותאם לויצו לצורך הצגת דוחות יחודיים.

הערכות חברת ויצו באה על רקע תיקון 24 בחוק הגנת השכר, שנכנס לתוקפו בחודש האחרון ולפיו מוטלת על המעסיק חובה בניהול רישום הנוכחות של עובדיו. לפרויקט קדם פיילוט שהקיף 10 צהרונים באזור המרכז. בעקבות הצלחת הפיילוט, החליטה רשת ויצו על הרחבת הפעילות לשאר אזורי הארץ.

אופיר שרקוביאק, מנהל מערכות המידע בויצו: "חיפשנו פתרון נוכחות, שיתאים למבנה המבוזר של עובדי רשת ויצ"ו המצויים בפריסה רחבה ברחבי הארץ. פתרון שעוני נוכחות על בסיס קו טלפון נייח, מהווה פתרון אמין, נוח לתפעול ובעל יחס עלות- תועלת משתלם עבורינו".

שמוליק מדר, מנכ"ל OK2GO: "מאז שהוחלט על תיקון 24 לחוק השכר, כמות הפניות אלינו עלתה באופן ניכר, בכל הנוגע למערכות נוכחות. פתרון שעון הנוכחות הטלפוני, מהווה את החלופה האופטימאלית עבור מקומות עבודה בהם מועסקים מספר עובדים קטן יחסית, או כאלה עם פריסה של סניפים כגון: גני ילדים, רשתות חנויות או מוסכים. במקרים אלו האלטרנטיבה של הטמעת שעון נוכחות ותשתיות אחרות כרוכה בהשקעה גדולה. בתקופת המיתון הנוכחית, קיימת דרישה לפתרונות זולים וגמישים, ככלי להתמודדות עם בקרת שעות העבודה ועם תיקון 24 לחוק הגנת השכר".

ויצו היא תנועה עולמית א- מפלגתית, של נשים ציוניות שנוסדה באנגליה בשנת 1920. ויצו מקדישה את פעילותה לאורך השנים לקידום מעמד האשה ולרווחת מגזרים שונים בחברה בישראל.
כיום פועלת ויצו בקרב אוכלוסיות מצוקה המתמודדות עם עוני ואבטלה, נשים מוכות ומשפחות חד-הוריות, כדי לשפר מצבן ולהביאן לעצמאות כלכלית. אחד הפתרונות המוצעים שויצו שותפה להן מאז חודש ינואר 2007 הוא פרוייקט "קידום נשים לתעסוקה" בשיתוף שרות התעסוקה, מיקרוסופט ועמותת תפוח.

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים