לקוחות ממליצים

"באמצעות עוקץ אנחנו תמיד עם הפנים ללקוח"

חברת תרשים המספקת שירותי ייעוץ פיננסי וניהול הצטרפה לאחרונה לשירות הענן החדש, המאפשר לה לייעל את עבודתה מול 170 העסקים שלהם היא מספקת שירותי משכורות.

חברת תרשים היא בין הלקוחות הוותיקים ביותר של עוקץ מערכות, ומשנת 1994 מפיקה משכורות לעסקים קטנים עד בינוניים בגודלם בכל רחבי הארץ באמצעות תוכנת טריו, שנרכשה עקב העובדה כי הייתה היחידה אשר תמכה בהכנת משכורות לעובדים זרים.

אחת מחשבות השכר של החברה – ברוריה אילון מספרת, שהיתרון העיקרי של התכנה הוא הידידותיות שלה, החל מהאופן שבה היא בנויה ועד לשירות התומך והאדיב. לאורך השנים התפתחה והותאמה תכנת טריו לצרכי השטח, כלומר ללקוחות - "ישנם הרבה מאוד ניואנסים שהופכים את התכנה לחלק בלתי נפרד מהעבודה היום יומית, כמו דוחות של עתודות, עלויות, העברות למיילים, קלט אורכי וזכאות להבראה". היא מוסיפה, כי לאחר שיוצרים דו"ח ניתן להשתמש בו באופן שוטף ופשוט לאורך זמן.

ברוריה מספרת, כי היא שומעת פידבקים רבים מהלקוחות וזהו הדבר החשוב ביותר לה ולחברה. "כל עוד הלקוחות מקבלים מענה ופתרונות לכל מה שהם מבקשים זה גורם למשרד להיות מצליח ושירותי מאוד כלפיהם", היא מסכמת.

לאחרונה הצטרפה חברת תרשים לשירות הענן - פיתוח אידיאלי במיוחד עבור משרדי רו"ח המספקים שירותי הכנת משכורות לחברות המאפשר ללקוחות לצפות בתלושי המשכורת מיד עם הכנתם, מבלי להמתין לשליחה בדואר או במייל. מנהל החברה שעבורה מפיקים את המשכורות יכול לצפות ולהדפיס את התלושים כרצונו. כמו כן, מאפשר השירות גם עדכון פרטים ע"י הלקוח, כגון טופס 101, דוחות או מידע רלוונטי באופן עצמאי ישירות ב"ענן" לצורך הפקת המשכורות.

ברוריה מוסיפה, כי יתרון נוסף של פורטל הענן הוא, שמעתה ניתן לשמור את המשכורת ולשלוף את המידע בכל עת – מה שלעתים נדרש על ידי הלקוח. "שירות הענן מאפשר ללקוחות לחסוך בכסף רב וזה חלק בלתי נפרד מהשדרוג שאנחנו מציעים לו", היא מסבירה, "ללא השירות החדש היה צורך בהדפסה ושליחה על פי דרישת הלקוח – מה שעולה לא מעט".

משרדי רו"ח רבים מקדישים שעות על גבי שעות לדוחות, קבצים ועדכוני פרטים שהם מקבלים מלקוחותיהם והפיכתם לתלושי משכורת, מה שיוצר לחץ רב בתקופת הכנת המשכורות. שירות פורטל הענן מעניק פתרון אפקטיבי לרו"ח, החוסכים באמצעותו בזמן, במשאבים ובעלויות.

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים