לקוחות ממליצים

פיתרון שעונה על כל הצרכים

חברת סימול, המתמחה במתן שירותים טכניים לאירועים לשוק הפרטי והמוסדי, נוסדה בשנת 1964, ומאז ועד היום נמצאת בתנופת גידול אשר מצריכה היערכות מתקדמת גם מבחינת התנהלות החברה. כיום מעסיקה החברה 120 עובדים המחזיקים במשרות של טכנאי שטח, מחסנאים, מנהלי מחלקות, קבלני משנה ועוד.

עד לאחרונה ניהלה החברה בצורה ידנית את רישום שעות העבודה של העובדים, אך בהתאם לעדכון שבוצע בחוק הגנת השכר, המחייב את המעסיק לדווח נוכחות, באופן דיגיטלי וברמה יומית, כחוק ובאופן מסודר, חיפשה החברה אחר פתרון מערכתי, נוח ויעיל לרישום שעות העבודה.

חן אופיר – מנהל המכירות של חברת OK2GO, התמודד עם כמה צרכים ונסיבות במסגרת הפתרון שהוצע לחברה. ראשית, פתרון שיתאם את דרישות החוק. אך מעל הכול, פתרון שיצדיק כלכלית ויחסוך בתפעול השוטף הידני, שגורם לטעויות, ויחסוך שעות רבות של איסוף המידע וכמובן דיוק – מאחר שכל שעת עבודה שווה כסף, וכבר הוכח שרישום דיגיטלי הוא אמין יותר במיוחד כשהמערכת רושמת את מקום הדיווח בזמן ההחתמה. הפתרון נבנה כך שיתאים לאופי ולהתנהלות השונה של כל אחת מהמחלקות – עובדי לילה, עובדי מנהלה ועוד, ועוד. ולבסוף, פתרון שיתאים גם לקבלני המשנה.

חברת סימול החליטה על רכישת דיווח נוכחות באמצעות המכשיר הנייד – כלי פשוט וישים אשר מותקן בכל מכשירי הסלולארי של העובדים באמצעות אפליקציה חדשנית. ובכך הצטרפה לעשרות אלפי עובדים ואלפי החברות שמחתימות כבר בשיטה זו.

נכון להיום הותקן היישום במעל 100 ניידים רובם פרטיים של העובדים ובחלקם הנם מנויים עסקיים של החברה. הפתרון חסך את נושא הרישום הידני והצורך באיסוף הנתונים מכלל העובדים ועיבוד הנתונים לשכר, סייע בקבלת שעות מדויקות יותר של העובדים ובכך תרם לניהול יעיל ואמין.
יצוין שכיום OK2GO היא החברה היחידה שנותנת פתרון למנוי סלולארי פרטי (מכשיר שייך לעובד ולא למעביד) גם בחיוג קולי וגם באפליקציה – בכך נוצר חסכון  נוסף וגמישות מבחינת הלקוח כך שלא יצטרך לקנות של מכשירים חדשים לעובדים וסיפק פתרון מושלם בכל נושא הנוכחות כולל העדריות, ניהול צוותים, משימות וכיוצא בזה. השיחה היא שיחת חינם ברוב המפעילים.

סיפורי הצלחה נוספים:

מלא/י פרטייך, ונציגנו יחזרו אליך:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים