לקוחות ממליצים

טריו - אידיאלית למשרדי רו"ח

משרדי רו"ח המפיקים משכורות עבור לקוחות רבים מחפשים באופן תמידי אחר פתרונות אשר ייעלו את עבודתם. תכנת השכר טריו של עוקץ מעניקה מענה מקיף, פשוט ובעיקר יעיל מאוד, כפי שמשרד הרו"ח גסר-רישפי ושות' – בין הלקוחות הראשונים של עוקץ, גילה כבר ממזמן.

משרד רו"ח גסר-רישפי ושות' הוא בין המשרדים הותיקים בארץ, אשר הוקם בשנת 1960, ונכון להיום מחזיק ב - 200 תיקי ניכויים של חברות, עצמאים, עמותות ומלכ"רים, תיירות, תעופה, פרסום ועוד. המשרד מתמחה בביקורת, עמותות ומלכ"רים, ייעוץ מס, ליווי שוטף של חברות, קרנות ממשלתיות, נאמנות ובפירוק וכינוס נכסים.

עליזה דהרי, אחת מחשבות השכר הותיקות שבמשרד, עוסקת בתחום למעלה מ – 28 שנים. כיום מפיקה עליזה משכורות ל – 90 תיקי ניכויים, ולכ - 400-500 עובדים מדי חודש. המשרד ועליזה עובדים למעלה מ – 20 שנה עם תכנת עוקץ, והם מראשוני הלקוחות.

"99% מעבודת חשב השכר היא תכנת שכר דומיננטית", מספרת עליזה, אשר מעידה כי נלחמה להשאיר את התכנה לאורך השנים, לאור העובדה כי היא מסייעת לה לשמור על התנהלות נוחה ויעילה בניגוד למתחרים. "אחד האלמנטים הנוחים לי ביותר הוא האפשרות לעבוד על 6-7 חברות במקביל, במקום להתמקד בכל פעם באחת בלבד. בדרך זאת אני חוסכת בזמן והעבודה עצמה מתנהלת באופן פרקטי".

עליזה מדגישה כי התכנה ידידותית מאוד, ונוח ליישם בה את הצרכים השונים של העובדה השוטפת. השירות והקשר עם התמיכה הוא בלתי-אמצעי, והתחושה היא שיש מי שמקשיב ומוכן לעזור בכל שאלה או בעיה.

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים