לקוחות ממליצים

פתרון מערכתי לצרכים משתנים

חברת יונייטד שיא – המתמחה בהשבחת רכבים לפני מכירה, תיקונים עבור יבואנים, שחזורים לאחר תאונות דרכים ועוד מגוון רחב של עבודות מורכבות, היא לקוחה וותיקה של עוקץ, אשר ליוותה אותה עם גידולה המהיר ועם ההתרחבות המשמעותית במניין העובדים.

החברה הוקמה בשנת 1988 ומבצעת תיקונים בכ – 200,000 רכבים מדי שנה. בחודשים האחרונים זינק מספר עובדיה מ – 50 עובדים לכ – 200 עובדים הפרוסים ב – 20 סניפים שונים ברחבי הארץ. הגידול המשמעותי הביא לשינוי בצרכי דיווח הנוכחות וחישוב השכר בחברה, אותו מיהרה עוקץ לספק באמצעות 7 שעוני טביעת אצבע חדישים מסוג U300C, אשר מתמודדים ביעילות עם שאריות צבע ולכלוך מן העבודה השוטפת. התקנת השעונים ואופן דיווח השעות סיפק פתרון מערכתי כולל, אשר היה חסר לפני כן בחברה.

אידה אברהמוב, חשבת השכר של יונייטד שיא, קיבלה המלצה חמה מלקוחות מרוצים נוספים של עוקץ – "חברת גיל-קאר", העוסקת אף היא בתחום הרכב. אידה קבלה סיוע אישי מעופר לוי, איש המכירות של עוקץ, אשר נרתם למשימה לא פשוטה של התקנת שבעה שעונים בסניפים השונים תוך 3-4 ימים – עבודה מהירה במיוחד לכל הדעות.

כיום, התייעלה עבודתה של אידה משמעותית: באמצעות מכשיר USB נלקחים דיווחי השעות מהסניפים השונים ומועברים אליה בקלות ובמהירות במייל, בכדי להפיק את תלושי המשכורת של העובדים על הצד הטוב ביותר. אידה מעידה כי השינוי שידרג משמעותית את עבודתה ומספק לה חסכון בזמן רב.

גם הצוות של עוקץ קיבל מחמאות – "אין כמו עופר", היא מסכמת. 

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים