לקוחות ממליצים

חשבי שכר מדווחים מהשטח

חשבי השכר שמגיעים באופן קבוע להשתלמויות שעורכת עוקץ מערכות באישור לשכת רואי החשבון מעידים על התרומה העצומה של החומר המקצועי לעבודתם השוטפת. היכנסו וקראו חוות דעת מן השטח.

"אני עוסק במקצוע כבר למעלה מעשרים שנה, ולמרות זאת ממשיך להרחיב את הידע המקצועי שלי באמצעות עוקץ", מעיד רו"ח צבי שוכמן, בעל משרד עצמאי. צבי מספר כי עוקץ מקפידה על מידע עדכני ורלוונטי שתורם לעבודה היום יומית. כהוכחה ליעילות ההשתלמויות והעבודה השוטפת עם עוקץ, מספר צבי על לקוחות רבים שלו שלמרות שהגישו טפסים להחזרי מס לא נמצאו זכאים לכך, כיוון שחישובי המס באמצעות תכנות עוקץ והידע המקצועי שמקנים ימי העיון מביאים לעבודה מדויקת ככל האפשר.

 

 

"אין לי שום סיבה לחפש תשובות במקום אחר", מספרת חן פדלון, חשבת שכר במשרד שדות סובעי. "עוקץ אוספת עבורי מידע נרחב בתחום חשבות השכר, שאף גורם אחר לא מספק. בדרך זאת אני מונעת מהמעסיק שלי לקבל קנסות", ממשיכה חן. "ההגשה של החומר ברורה ונוחה, הרמה המקצועית גבוהה מאוד וניכר כי מדובר במומחים בתחומם".

 

ציפי זומרשטיין, חשבת שכר בכירה בחברת AVC עברה קורס חשבי שכר בעוקץ ומאז מקפידה להגיע להשתלמויות. "ימי העיון מסייעים לי לשמור על התעודה, אך אני משתדלת להגיע כמה שיותר ללא קשר", מספרת ציפי. "היום לדוגמה, עסקה ההשתלמות בדיוק בנושא שאני מתמודדת עימו בעבודה בימים אלו – משמעת בעבודה, והדבר יסייע לי רבות".

 

ונוס מכבי, חשבת שכר ותיקה שמגיעה באופן קבוע להשתלמויות של עוקץ מספרת, כי הן מעניקות לה בטחון מקצועי חשוב בהתנהלות היום יומית מול המעסיק, מול הלקוחות ומול העובדים. "המרצים מביאים דוגמאות רלוונטיות ואקטואליות באמצעות פסקי דין. גם השאלות של הקהל מאוד מחדדות את הנושא ומעלות סוגיות חשובות". ונוס טוענת כי הנוכחות בהשתלמויות וצבירת הידע חשוב בכדי להתקדם מקצועית, ולמעשה חיוני לעבודה השוטפת. "לדעתי, חשוב להגיע יותר מפעמיים-שלוש בשנה אותן דורשת הלשכה", היא מסכמת.

 


לפרטים והרשמה לימי העיון שמקיימת עוקץ הכנסו לאתר קריירה - www.kariera.co.il

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים