לקוחות ממליצים

מובילים בקדמה

מערכות שעון נוכחות ויומן רכב של חברת OK2GO, המותקנות במשאיות "חלבי סלמאן חברה להובלות", מאפשרות לחברה שליטה ובקרה על כמות הנסיעות העסקיות ברכב לעומת הפרטיות ופיקוח מדויק יותר על שעות העבודה בפועל. התוצאה: חיסכון משמעותי מצטבר של אלפי שקלים

חלבי סלמאן חברה להובלות בע"מ, פועלת משנת 1990 וממוקמת בדלית אל כרמל. החברה מעניקה שירות כלל ארצי למגוון רחב של סוגי הובלה, החל מהובלות פרטיות, דרך הובלות לחברות ומפעלים ועד להובלות כלליות מנמלי הים והאוויר ואליהם, לרבות פריקה והעמסת ציוד כבד בעזרת מלגזות. לחברה 20 משאיות וכ-35 נהגים, עוזרי נהג ונהגים מחליפים.
 

אחד האתגרים בניהול החברה, הינו מעקב אחר שעות העבודה של הנהגים, שחורשים מדי יום את כבישי ישראל לאורכם ולרוחבם. "עד היום לא היה לי מעקב אמין ואמיתי אחרי שעות העבודה של הנהגים שלי", מספר חלבי סלמאן, מנכ"ל החברה. "כל חודש הייתי צריך לרדוף אחרי השעות של כולם והייתי חשוף לתביעות בגלל החוק החדש (תיקון 24א לחוק הגנת השכר). אבל עכשיו, תודה לאל, מערכת שעון הנוכחות של איתוראן המשולבת עם מערכת יומן הרכב שהתקנו בכל המשאיות, הביאה לי פתרון מצוין ופשוט".

מערכת שעון נוכחות ברכב, שהותקנה על ידי איתוראן בכל רכבי חברת ההובלות, מבוססת על לוח מקשים וקורא כרטיסים המותקן ברכב ובו מדווחים העובדים על תחילת יום העבודה ועל סיומו, באמצעות כרטיס אישי. הדיווח מועבר לעסק בתקשורת סלולרית מהירה (GPRS), בצירוף חותמת המיקום המדויקת (GPS) של הרכב בעת הדיווח. הנתונים מנוהלים באמצעות טכנולוגיית OK2GO ומועברים ישירות למערכת הנוכחות בארגון ומשם למערכת  השכר. "כל נהג אצלנו עולה למשאית, שם את הכרטיס שלו ומתחיל לעבוד. כשהנהגים מתחלפים לצורך מנוחה, גם הכרטיסים מתחלפים ואין יותר מסודר מזה", מוסיף סלמאן.
"OK2GO נותנת לנו גם ערך מוסף", מציין סלמאן, "המערכת מעבדת את הנתונים ומעבירה אותם ישר למחלקת השכר בחברה - וזה יוצר אפס טעויות. ככה כולם מרוצים. אנחנו, שגם שילמנו בהתאם לחוק וגם התחלנו לחסוך משמעותית בהוצאות, והנהגים, שמרוויחים מערכת נוחה ופשוטה לשימוש, ששומרת על זכויותיהם ומעניקה להם את מה שמגיע להם".

לדברי סלמאן, גם העבודה השתפרה פלאים. אם פעם, על משימה מסוימת דווחו כ-12 שעות עבודה, היום אותה משימה אורכת 8 שעות בלבד. 4 שעות שלמות השוות לכמה מאות שקלים. "המערכות של איתוראן במשאיות משלבות יומן רכב ומיקום", מספר סלמאן, "יותר מזה אני לא צריך. אני יודע באיזו שעה הנהג התחיל לעבוד, מאיפה הוא יצא בבוקר, מתי הוא נח ומתי הוא בבית, וזה מספיק לי", הוא מוסיף.
הסדר והשקט שמעניקות המערכות, לדברי סלמאן, שווים הרבה מאוד. "חלק מהעובדים אצלי עובדים על בסיס שעתי וחלק על בסיס גלובאלי. לאלה שמקבלים שכר גלובאלי, הרישום עושה לי סדר בשעות הנוספות ובתשלום המגיע להם, ולאלה שעובדים לפי שכר שעתי אני משלם במדויק על מה שקיבלתי ולא בערך - ככה זה הוגן גם לעובדים וגם לי כמעסיק".

את החיסכון שמביאות המערכות, סלמאן כבר יודע לזהות: "אמנם טרם הגיעו אליי כל הנתונים של החודשיים האחרונים, אבל אני כבר יכול לראות שהחזר ההשקעה על התקנת המערכות יהיה קצר ומוקדם מהצפוי".

 


אתר חלבי סלמאן חברה להובלות: www.halabi-salman.com

 

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים