לקוחות ממליצים

שכר הנטו של העובדים גדל!

שיתוף הפעולה בין איתוראן לחברת OK2GO ממשיך להוכיח את עצמו כשירות חסכוני ויעיל. כדוגמה מוצלחת מובא סיפורה של חברת aquazone, שבמשך שנת שימוש בשירות חסכה עשרות אלפי שקלים!

חברת אקווזון (aquazone) עוסקת מזה 15 שנים במגוון פרויקטים של מעבדות דגים ואקווריומים לנוי במשרדים, חדרי המתנה, בתי-חולים, מרפאות ובתים פרטיים. החברה מספקת שירותי יעוץ מקצועי, תכנון המערכות והרכבתן, אכלוס בעלי חיים וביצוע תחזוקה שוטפת בכל חלקי הארץ. משרדי החברה ממוקמים במושב צופית שבשרון, ובבעלותה מחסן ואולם תצוגה בגבעתיים.

לחברה 5 כלי רכב המשמשים את הטכנאים לצורך עבודתם השוטפת, כשלאחר תום יום העבודה משמש הרכב את הטכנאים גם כ"רכב חברה" לנסיעות פרטיות.
לדברי טל נתנזון, מנכ"ל ובעלי החברה, הצורך במערכת יומן רכב התעורר משיקולי המס הקבועים בחוק, ובמילים אחרות - להתמודד בצורה משתלמת יותר כלכלית עם גילום שווי הרכב בשכר העובדים.

"אצלנו בחברה, כמו בהרבה חברות אחרות, כדי שהעובדים יוכלו לעבוד הם צריכים רכב. זה כלי עבודה", מספר נתנזון. "אבל על פי חוק, הם מחויבים לשלם מס עבור הרכב הצמוד, שמוגדר כהטבה".

כפתרון, התקינה אקווזון - באמצעות חברת הוצאה מוכרת - מערכת יומן רכב של איתוראן בשילוב טכנולוגיית OK2GO, באמצעותה העובדים מדווחים בתחילת כל נסיעה האם מדובר בנסיעה פרטית או לצרכי עבודה. התוצאה הינה רישום מדויק ואמין של נסיעות העבודה.

"עכשיו, לאחר שהתקנו את מערכת יומן הרכב של איתוראן, יש לנו את האפשרות להגדיר נסיעות פרטיות ונסיעות עסקיות, דבר שמסייע לנו להכיר בהוצאות הרכב השוטפות, אבל בעיקר תורם לגילום שווי הרכב האמיתי לעובד", הוא מוסיף. כלומר, מחד העסק יכול לשלב את החלק היחסי של הוצאות הרכב בהוצאות המוכרות במס (על פי היקף נסיעות העבודה); ומאידך העובדים משלמים מס רק עבור החלק היחסי של הנסיעות הפרטיות ברכב.

בכך נוצר מצב בו העסק משלם פחות והעובד מקבל שכר נטו גדול יותר - Win-Win אמיתי.

גם מערכת שעון הנוכחות ברכב תורמת לחיסכון הכספי, וכמו מערכת יומן ברכב גם היא מותקנת על ידי איתוראן ומשלבת טכנולוגיה של חברת OK2GO. למרות שלחברה היה בעבר שעון נוכחות סלולארי, עמו היו הטכנאים מדווחים על תחילת וסיום עבודה גם כשהיו מחוץ למשרדי החברה, שביעות הרצון ממערכות איתוראן הביאו את החברה להתקין את המערכת המשולבת ולאפשר לנהגים פעולה פשוטה יותר, נוחה יותר ומדויקת יותר. "העובדים שלנו אמינים, אין לי ספק בכלל", מציין נתנזון. "את מערכת שעון הנוכחות איחדנו עם מערכת יומן הרכב רק כדי שיהיה לטכנאים יותר נוח, וממה שאני שומע המטרה הושגה".

מעבר לנוחות ולפשטות השימוש, לחיסכון הכספי הטמון במערכות שעון הנוכחות ויומן הרכב יש תפקיד חשוב. "יש לנו חמישה טכנאים שנוהגים באופן קבוע על כלי הרכב, כאשר החיסכון כתוצאה מהתקנת המערכות נע בין 800 ש"ח ל-1,000 ש"ח לעובד בכל חודש", מתגאה נתנזון, "תעשה את החישוב לבד ותראה שלאורך שנה, זה יוצא כמעט כמו עוד משכורת שלמה. זה המון", הוא מדגיש.
לאתר חברת אקווזון: www.aquazone.co.il/he/About

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים