לקוחות ממליצים

העובדים פזורים? אין בעיה!

חברת נגב אקולוגיה, המתמחה בפיתוח ובשימור איכות הסביבה, רכשה מעוקץ ומחברת הבת OK2GO מגוון פתרונות אשר הופכים את רישום השעות של העובדים לנוח, פשוט ובעיקר – מהיר, ומתאימים באופן מושלם לאופי העבודה ולמיקום המגוון של עובדי החברה.

חברת נגב אקולוגיה עוסקת במחזור על כל היבטיו, טיפול בבוצות ובשפכים, הפעלת אתרי הטמנה, ריסוק גזם ועוד, למען סביבה נקייה וטובה יותר. בחברה 60 עובדים, ביניהם עובדי מנהלה, נהגים, סוכני שטח ועובדי מחזור. מטבע הדברים, לכל משרה שעות עבודה והתנהלות שונה. האתגר של ארז דנון – מנהל אזור דרום, היה לספק פתרונות יעילים שיאפשרו לכל עובד לדווח נוכחות באופן שמתאים למסלול עבודתו ולמיקום שלו, ולהקל על העומס במשרדי החברה.

נמצאו שני פתרונות עיקריים: הראשון הוא אתר התלושים – פורטל הענן של עוקץ. באמצעות פתרון זה יכול כל אחד ממנהלי האתרים השונים לאסוף ולבקר את שעות העבודה של המחלקה שלו. לאחר מכן נשלחות השעות במרוכז למשרדים על מנת להכין את המשכורות. "העבודה התייעלה מאוד ובאופן משמעותי" מספר חשב החברה אושרי אבקסיס, אשר אמון בין השאר על הכנת המשכורות של עובדי החברה, שחיפש אחר פתרון יעיל לחסכון בזמן העבודה. בנוסף, חוסך פתרון זה את התקנת תכנת הנוכחות בכל אחד מהאתרים כיוון שאתר התלושים נמצא ברשת, ומאפשר כניסה של המשתמשים באמצעות הרשאה.  

אתר התלושים מעניק מענה מידי ועצמאי של רישום הנוכחות, והעומס יורד משמעותית ממשרדי החברה, המרוחקים מאוד מהאתרים השונים בשטח.

בנוסף, מסתנכרן פתרון זה באופן מושלם גם עם שעוני הנוכחות קוראי הקרבה S400 שהותקנו באתרים השונים.

הפתרון השני הוא החתמת הנוכחות באמצעות הסלולארי – פתרון של OK2GO - חברת הבת של עוקץ. בדרך זאת יכולים סוכני השטח של החברה והנהגים להחתים נוכחות מבלי להגיע למשרדי החברה – מה שמאריך את מסלול העבודה שלהם לחינם. כך יכולים העובדים להתחיל את סדר היום ישירות מביתם.

כמובן שגם שירות הלקוחות של עוקץ זוכה לשבחים של אושרי, שטוען כי הוא חלק בלתי נפרד משביעות הרצון מהפתרונות שסופקו. 

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים