לקוחות ממליצים

עדכון עבודת לילה - שדרוג יעיל במיוחד בתכנת אדם

יישום "עבודת לילה" הוא ביטוי נוסף לחשיבה שמוקדשת באופן תמידי לצרכי לקוחות עוקץ לשם ייעול העבודה השוטפת. מדובר על שדרוג בתכנת הנוכחות אדם שמטרתו להקל על חישובי השעות והשכר של עובדי משמרות הלילה. וכמו בכל יישום, מוצר או שירות אחרים, גם כאן ישנו סנכרון מלא עם החוק הרלוונטי.

התכנה מזהה באופן אוטומטי את שעת הכניסה והיציאה של העובד במשמרת הלילה ומעבדת את הנתונים תוך התאמה מלאה לתקנות החוק. ההגדרות מותקנות אצל הלקוח לבקשתו בצורת "חוזה" אשר עושה שימוש בנתונים באופן שוטף.

העדכון מאפשר חסכון משמעותי בזמן ובהתנהלות של חישוב המשכורת כיוון שהוא פותר את חשב השכר מלחשב שעות באופן פרטני לכל עובד ובעיקר לעובדים במשמרות הלילה, אשר אופי עבודתם מחייב תשומת לב מיוחדת. בנוסף, דו"ח סופי מרכז את כל השעות באופן נוח ומוזן ישירות לתכנת השכר.

חברת סנאק-טיים, אחת החברות המובילות בשוק הכריכים והארוחות הקלות, נמצאת בין לקוחות עוקץ המרוצים אשר עושה שימוש קבוע בעדכון זה. בחברה מספר רב של עובדים אשר עובדים מעבר לשעות העבודה המקובלות (8:00-17:00), ביניהם עובדי ייצור ובית אריזה. רויטל מכלוף, חשבת השכר של החברה, עושה שימוש בתכנת הנוכחות אדם בהפקת משכורות לכ – 60 עובדים מדי חודש, ומעידה כי היא פשוטה ויעילה, בעיקר לאור עדכון עבודת לילה. "היצוא לדו"ח אקסל נוח במיוחד, בעיקר כשמדובר בשעות ה"חריגים", והחלוקה הקבועה ל"חוזים" מפשטת מאוד את הכנת המשכורות", היא מספרת.

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים