לקוחות ממליצים

(גם) בעקבות ההפרטה - הקיבוצים מגלים את עוקץ

עוקץ ממשיכה להתאים את מוצריה לצרכים המשתנים של הלקוחות ומפתחת יישומים ייחודיים המתאימים להתנהלות הקיבוצים בארץ - רבים מהם לקוחות נאמנים.

תהליך ההפרטה שחל על מרבית הקיבוצים בארץ הדגיש את הצורך בהתאמה של מערך הכספים למצב החדש שנוצר. כיום, רוב הקיבוצים מחזיקים בכמה ענפי חקלאות, מפעלים או חברות אשר מעסיקות את חברי הקיבוץ בנוסף לשכירים מבחוץ. עובדה זאת עמדה לנגד עינייה של חברת עוקץ בפיתוח של מודולים בתכנת השכר "טריו" המתאימים באופן ייחודי להתנהלות הקיבוצית.

התכנה מאפשרת:

  • לוח ניכויים פרטי – כל קיבוץ מגדיר לעצמו את טבלאות המס.
  • מעבר לפי רכיבים – הפרדה בין הענפים השונים ושעות העבודה בהם, והפקת תלוש משכורת לעובדים בכמה מקומות שונים.
  • חישוב משכורות עבור עובדי חוץ.
  • חישוב קופות גמל בהתאם למשכורות השונות.
  • פיצול החישובים השונים והפיכתם לפקודה להנה"ח.

"התכנה קלה מאוד להבנה וליישום, והעובדה כי הכל מתועד ורשום מקלה מאוד על הלמידה", כך מספרת אנה, חשבת השכר של מפעל "רשת או פלסט" הממוקם בקיבוץ החותרים המשתמשת בתוכנת אדם וטריו של עוקץ, ומפיקה תלושי שכר ל-90 עובדים. "יש לי אפשרות להעביר את התשלומים באופן שנוח לי וזה יתרון נוסף", היא מוסיפה.

מלי, העובדת בהנהלת החשבונות של קיבוץ נגבה, מוסיפה שהיא מאוד מרוצה מהעובדה שהתכנה ידידותית במיוחד, פחות יקרה באופן משמעותי מהמתחרים המספקים פתרון מסורבל.

"הכרתי את תוכנת עוקץ בקורס חשבי השכר שעברתי, ומאז התמכרתי" מספרת חני, חשבת השכר של קיבוץ נחשון. "בקיבוץ ישנם יחסי עובד-מעביד שונים ממקומות אחרים והתכנה משרתת את הצרכים הייחודיים שלנו באופן הטוב ביותר". חני מפיקה למעלה מ-300 משכורות בחודש באמצעות תכנת טריו ומשתמשת באופן קבוע בייצוא הנתונים לאקסל – פונקציה נוספת שהתכנה מאפשרת. חני משבחת גם את מחלקת השירות של עוקץ, וטוענת כי פשוט, קל ומהיר לקבל מענה אנושי אדיב ומקצועי.

ברוריה מקיבוץ גזר נעזרת ב"דו"ח תקציב אישי" – יישום מועיל המהווה מעין תלוש משכורות לכל דבר ועניין. בנוסף תכנת טריו מאפשרת לה להשתמש במס פרוגרסיבי המתאים להתנהלות בקיבוץ במקום מס הכנסה.

אלחנדרו, חשב השכר של קיבוץ רמת הכובש ובעל ניסיון בחשבות שכר לקיבוצים נוספים משבח את תכנת טריו של עוקץ."עבדתי עם המתחרים ואין עוד תכנה שמאופיינת בגמישות כמו תוכנת עוקץ". התכנה היא כמו פלסטלינה, הוא מוסיף, אפשר לבנות ולפרק מחדש כל דבר שרוצים. בנוסף, התכנה מאפשרת להוסיף עוד ועוד רכיבים על כל ענף או חברה בנפרד באופן שאינו משפיע על השאר, וניתן להפיק לכל עובד תלוש עם פירוט מדויק בנוגע למקומות העבודה שלו, כולל פנסיה ואלמנטים נוספים. התכנה משכללת הכל ובמדויק. "קלט אורכי הוא כלי מעולה, אשר מהווה את הבסיס לקרוב העבודה שלי", הוא מוסיף, "בזכותו אין צורך בכלי עזר חיצוניים – התכנה מספקת הכל built in, כולל ייצוא לאקסל". גם אלחנדרו מקפיד לציין לשבח את הצוות של עוקץ ששומר על ראש פתוח בכל עניין או בקשה יוצאי דופן, כמו פונט חדש לתלושים או עוד פונקציות חדשות, "אף פעם לא שמעתי אי אפשר", הוא מוסיף.

סיפורי הצלחה נוספים:

לקבלת הצעת מחיר:
שם:
ח.פ\ת.ז:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
הערות:
מעוניין לקבל עדכונים